REGULAMIN DLA PARTNERÓW
Data ostatniej zmiany: 1 Stycznia 2025
Ten Regulamin zawiera informacje o Twoich i naszych obowiązkach związanych z korzystaniem z Systemu Playmore, a jednocześnie stanowi wiążącą prawnie umowę (“Umowę”) pomiędzy Tobą (określanym dalej „Partnerem”, „Ty”, „Ciebie”, „Twój”) a nami tj. Reservise sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Lindleya 16/301, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000522272, NIP: 7010445948, REGON: 14742294500000, o kapitale zakładowym w wysokości 10.000 zł. Dlatego ważne jest, abyś zapoznał/a się z jego treścią.
Poniżej znajdziesz znaczenie pozostałych pojęć, których używamy w Regulaminie:
Aplikacja – aplikacja mobilna Playmore której jesteśmy administratorem, będąca internetową platformą handlową umożliwiającą zawieranie umów na odległość pomiędzy Użytkownikami a Partnerami, dostępna do pobrania w sklepach internetowych Google Play oraz App Store;
Cennik – dokument publikowany w ramach Systemu określający wysokość poszczególnych Opłat należnych nam z tytułu korzystania z Systemu oraz umożliwienia zawierania Umów Rezerwacyjnych; Cennik obowiązuje Partnera, o ile nie doszło do indywidualnych ustaleń w zakresie Opłat pomiędzy nami a danym Partnerem;
Konto Partnera – wydzielona Ci indywidualnie część Systemu, w której zarządzasz szczegółami korzystania z Systemu, w szczególności, przez którą możesz: i) korzystać z funkcjonalności ułatwiających zarządzenie infrastrukturą sportową; ii) publikować Ogłoszenia; część Konta Partnera jest publicznie widoczna w ramach Systemu;
Ogłoszenie – informacja publikowana w ramach publicznie dostępnej części systemu obejmująca informacje o Tobie oraz oferowanych przez niego Usługach Partnera;
Okres Subskrypcji – okres świadczenia Usług oraz obowiązywania Umowy wybrany przez Partnera spośród opcji dostępnych w ramach Systemu i jednoznacznie wskazany w Zamówieniu;
Opłaty – wynagrodzenie pobierane przez Reservise z tytułu świadczenia Usług w ramach Systemu, na które to wynagrodzenie składają się wynikające z Cennika: i) opłata ryczałtowa; ii) opłaty zmienne za pośredniczenie w płatnościach realizowanych przez Użytkowników, opłaty za pozyskanie nowych Użytkowników – klientów dla Partnera oraz opłaty za wysyłkę powiadomień push, e-mail, SMS do Użytkownika związanych z Rezerwacjami oraz Umowami Rezerwacyjnymi;
Partner – podmiot lub osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z Systemy poprzez publikowanie ogłoszeń dotyczących Usług Partnera, w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub zawodowej;
Platforma – strona internetowa działająca pod adresem URL: https://Playmore.pl której jesteśmy administratorem, będąca internetową platformą handlową umożliwiającą zawieranie umów na odległość pomiędzy Użytkownikami a Partnerami oraz umożliwiająca zarządzanie swoimi działaniami w ramach Systemu przez Partnera;
Polityka Prywatności — dokument opisujący stosowane przez nas metody zapewnienia bezpieczeństwa ochrony prywatności i przetwarzania danych osobowych Użytkowników i Partnerów; Polityka Prywatności stanowi integralną część i załącznik do Regulaminu;
Regulamin – niniejszy regulamin, który stanowi ogólne warunki umowy wiążącej Ciebie i Reservise;
Rezerwacja – oświadczenie woli składane przez Użytkownika za pośrednictwem Platformy lub Aplikacji, stanowiące ofertę zawarcia Umowy Rezerwacyjnej obejmującej wybrane przez Użytkownika Usługi Partnera;
System – łącznie Aplikacja oraz Platforma;
Treści – wszelkie zdjęcia, dane, logotypy, treści i inne materiały dotyczące Partnera oraz Usług Partnera oraz związane z Twoją działalnością, które przekazujesz nam do umieszczenia w ramach Systemu, w szczególności w ramach Ogłoszeń, jak również do rozpowszechniania w związku z korzystaniem przez Ciebie z Systemu;
Umowa – nasza umowa współpracy, zawierana między Reservise a Tobą, która umożliwia Ci korzystanie z Systemu;
Umowa Rezerwacyjna – umowa zawierana pomiędzy Użytkownikiem a Partnerem, której przedmiotem są Usługi Partnera;
Usługi Partnera – Usługi świadczone przez Partnera na podstawie Umowy Rezerwacyjnej, w tym w szczególności zajęcia sportowe oraz udostępnianie powierzchni przeznaczonej do uprawiania sportu, takich jak korty i boiska;
Użytkownik — osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, która na warunkach wskazanych w Regulaminie dokonuje Rezerwacji;
Wewnętrzny System Rozpatrywania Skarg – wewnętrzny i nieodpłatny tryb rozpatrywania skarg, który zapewnia Reservise zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1150 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie propagowania sprawiedliwości i przejrzystości dla użytkowników biznesowych korzystających z usług pośrednictwa internetowego;
Zamówienie – oświadczenie woli Partnera składane za pośrednictwem funkcjonalności Systemu, zgodnie z wyborami Partnera, stanowiące ofertę zawarcia Umowy, składaną Reservise.
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Pamiętaj, że jesteś uprawniony do korzystania z Systemu wyłącznie po uprzednim zapoznaniu się z treścią Regulaminu, z także z Cennikiem oraz naszą Polityką Prywatności (dostępną tutaj: [https://Playmore.pl/privacy]). Nie możesz korzystać z Systemu, jeżeli nie zapoznałeś się z wymienionymi wyżej dokumentami oraz nie zaakceptowałeś ww. dokumentów bez zastrzeżeń. Jeżeli korzystasz z Systemu, jest to jednoznaczne z akceptacją przez Ciebie Regulaminu bez zastrzeżeń.
- W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem, zastosowanie ma regulamin dla Użytkowników (dostępny tutaj: https://Playmore.pl/terms) Z chwilą akceptacji niniejszego Regulaminu, akceptujesz również Regulamin dla Użytkowników. Jest to ważne, ponieważ to, jak zawierane i realizowane są chociażby Umowy Rezerwacyjne, zostało uregulowane właśnie tam.
- W sprawach związanych z korzystaniem z Systemu lub generalnie, jeżeli masz do nas inne pytania, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pisząc tutaj: [email protected]
- System jest udostępniany w modelu „as is”. Co za tym idzie Reservise nie gwarantuje, że System jest kompatybilny lub współpracuje z innym oprogramowaniem lub usługami dostarczanymi przez osoby trzecie. Ponadto Reservise zastrzega, że nie gwarantuje osiągnięcia przez Partnera określonych celów biznesowych, w tym zainteresowania Użytkowników, a Reservise nie ponosi odpowiedzialności za utracone przez Użytkownika korzyści oraz szkody faktyczne, których nie można bezpośrednio przypisać Reservise.
- WYMAGANIA DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z SYSTEMU
- W celu korzystania z Platformy (strony internetowej) po stronie Partnera muszą zostać spełnione następujące minimalne wymagania techniczne: i) urządzenie z dostępem do sieci Internet, ii) zainstalowana i zaktualizowana do najnowszej wersja przeglądarki internetowej: Edge, Chrome, FireFox, Safari; iii) możliwość zapisu plików Cookie (w zakresie plików określonych jako niezbędne) oraz obsługi Javascript; iv) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). Rekomendowana minimalna rozdzielczość ekranu: 1920×1080 pikseli.
- Aplikację możesz pobrać korzystając z internetowej platformy AppStore (dla systemu iOS) lub Google Play (dla systemu Android). W celu instalacji Aplikacji, aktualizacji jej funkcjonalności oraz korzystania z funkcjonalności Aplikacji, po Twojej stronie muszą zostać spełnione następujące minimalne wymagania techniczne: dostęp do sieci, urządzenie mobilne z zainstalowanym oprogramowaniem iOS 13 lub nowszym (dla wersji Aplikacji pobranej z AppStore) lub Android 5.1, lub nowszym (dla wersji Aplikacji pobranej z Google Play), aktywne konto e-mail.
- Zastrzegamy, że nie możesz korzystać z Systemu w sposób sprzeczny z postanowieniami Regulaminu, obowiązującymi przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub zasadami współżycia społecznego. Obowiązuje Cię zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Pamiętaj też, że jesteś zobowiązany do tego, aby w ramach korzystania z Systemu: (a) nie dokonywać jakichkolwiek działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Systemu lub korzystanie z niej przez Użytkowników lub innych Partnerów, (b) nie działać na niekorzyść Użytkowników, innych Partnerów lub Reservise, (c) nie naruszać powszechnie obowiązujących przepisów prawa, (d) nie rozpowszechniać niezamówionej informacji handlowej lub wiadomości typu „spam” (e) nie rozpowszechniać oprogramowania, które pozwalałoby na ingerencję w bezpieczeństwo Systemu albo danych Użytkowników lub innych Partnerów (f) nie pozyskiwać w sposób niedozwolony danych osobowych Użytkowników lub innych Partnerów bez ich zgody lub działać w inny sposób mogący stanowić naruszenie ochrony danych osobowych Użytkowników lub innych Partnerów, (g) nie używać Systemu do celów innych niż związanych z publikowaniem Ogłoszeń, obsługą Rezerwacji oraz zawieraniem Umów Rezerwacyjnych.
- Jeżeli naruszysz postanowienia Regulaminu, również poprzez niedochowanie obowiązków w nim wskazanych, możemy – według naszego uznania – podjąć następujące działania: (a) skierować ostrzeżenie pod Twój adres, (b) zablokować dostęp do Systemu na czas przez nas wskazany i uzależnić korzystanie z Systemu od naprawienia przez Ciebie popełnionych naruszeń, udowodnienia braku ich dokonania lub potwierdzenia przez Użytkownika, że wywiązałeś się z obowiązków, (c) usunąć Treści, (d) usunąć Twoje Konto wraz ze wszystkimi umieszczonymi w jego ramach Treściami, co będzie jednoznaczne z wypowiedzeniem przez nas Umowy ze skutkiem natychmiastowym.
- W celu utrzymania satysfakcji Twojego oraz Użytkowników z korzystania z Systemu i jej ulepszania, zastrzegamy sobie prawo do zmiany w dowolnym momencie poszczególnych elementów i funkcjonalności Systemu. Jednocześnie zobowiązujemy się, że wspomniane zmiany nie będą stanowiły pogorszenia jakości Usług.
- W przypadku ulepszenia lub aktualizacji którejkolwiek z Usług, niezwłocznie wdrożymy jej nową wersję do Platformy lub Aplikacji oraz udostępnimy ją Tobie. Czas wdrożenia ulepszenia lub aktualizacji będzie odpowiedni do stopnia zaawansowania i złożoności wprowadzanych zmian technicznych i może wymagać zastosowania przerwy technicznej w funkcjonowaniu Aplikacji lub Platformy. w takiej sytuacji nie przysługują Ci jednak w stosunku do nas żadne roszczenia.
- KONTO I ZAWARCIE UMOWY
- W celu zarejestrowania się i założenia Konta w Systemie, musisz przejść przez udostępniany przez nas system rejestracji, wybierając zakres Usług, do których chcesz otrzymać dostęp, jak również ustalając swój login oraz hasło. W ramach formularza konieczne jest wprowadzenie informacji, w tym danych osobowych zgodnie z polami oznaczonymi jako wymagane, jak również złożenie oświadczenia
- Umowa jest zawierana pod warunkiem zawieszającym prawidłowej weryfikacji Partnera. Weryfikacja taka nie jest obowiązkowa i może polegać w szczególności:
- skierowaniu przez Reservise wiadomości do Partnera w formie elektronicznej;
- kontakcie pomiędzy Reservise a Partnerem w formie telefonicznej, przy wykorzystaniu numeru telefonu podanego przez Partnera w ramach formularza rejestracyjnego.
- Partner ponosi odpowiedzialność za prawdziwość i prawidłowość danych podanych procesie rejestracji i zakładania Konta w ramach Systemu oraz uzupełnionych w dalszej kolejności w zakresie niezbędnym do korzystania z Systemu.
- Dostęp do Konta możliwy jest po każdorazowym zalogowaniu się w ramach Platformy lub Aplikacji, za pośrednictwem loginu i hasła ustalonych przez Partnera w ramach procesu rejestracji w ramach Systemu.
- Partner nie może udostępniać Konta osobom trzecim, w szczególności zabronione jest podawanie loginu i hasła do Konta. Partner ponosi pełną odpowiedzialność za to, co się dzieje w ramach lub za pomocą Konta, w tym za działania pracowników i współpracowników.
- Partner nie może korzystać z kont innych Partnerów ani udostępniać lub przenosić swojego konta na rzecz innych Partnerów lub podmiotów trzecich.
- ZAWIESZENIE KONTA
- Zastrzegamy sobie prawo do zawieszenia lub odebrania Ci dostępu do Systemu, w tym usunięcia Konta, z ważnych przyczyn. Może to nastąpić przykładowo, gdy:
- naruszysz Regulamin w sposób istotny lub powtarzający się;
- zostaniemy do tego zobowiązani przez przepisy prawne lub nakaz sądowy;
- mamy uzasadnione powody sądzić, że Twoje zachowanie powoduje szkodę lub odpowiedzialność wobec nas, Użytkownika lub osoby trzeciej;
- Zachęcamy do kontaktu z nami, jeśli uważasz, że Twoje Konto zostało błędnie zawieszone lub usunięte.
- Zastrzegamy sobie prawo do zawieszenia lub odebrania Ci dostępu do Systemu, w tym usunięcia Konta, z ważnych przyczyn. Może to nastąpić przykładowo, gdy:
- CZAS TRWANIA UMOWY
- Umowa zostaje zawarta na czas określony, wynikający z treści Zamówienia złożonego przez Partnera, który to czas stanowi wiążący dla stron Okres Subskrypcji.
- Reservise umożliwia wybór Okresu Subskrypcji w zakresie określonym w Cenniku, przy czym, jeśli nic innego nie wynika z treści zamieszczonych w Cenniku, możliwy jest wybór następujących Okresów Subskrypcji: […]. Okres Subskrypcji wybrany przez Partnera może wpływać na wysokość Opłat, w zakresie wskazanym w Cenniku.
- W przypadku niezłożenia przez którąkolwiek ze Stron oświadczenia o rezygnacji z kontynuowania Umowy w terminie 7 dni przed upływem Okresu Subskrypcji, Umowa będzie automatycznie odnawiana na kolejne Okresy Subskrypcji (bez konieczności składania jakichkolwiek oświadczeń przez strony), o tej samej długości jaka obowiązywała w ostatnim dniu Okresu Subskrypcji przed jej odnowieniem.
- Niezależnie od wybranego przez Partnera Okresu Subskrypcji w momencie składania Zamówienia może on wybrać, spośród opcji prezentowanych w ramach Systemu i Cennika, okresy rozliczeniowe w jakich będzie dokonywać Opłat w zakresie opłaty ryczałtowej. Okres rozliczeniowy wybrany przez Partnera może wpływać na wysokość Opłat, w zakresie wskazanym w Cenniku.
- Okres Subskrypcji, w tym Okres Subskrypcji przedłużony zgodnie z postanowieniami Regulaminu stanowi zobowiązanie Stron do wykonywania Umowy, która może zostać rozwiązana wyłącznie w przypadkach określonych w Regulaminie lub bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
- Rozwiązanie Umowy jest równoznaczne z usunięciem Twojego Konta z Systemu.
- W każdym przypadku, gdy wypowiemy zawartą z Tobą Umowę przedstawimy uzasadnienie swojej decyzji, na zasadach określonych w pkt. 15. Regulaminu.
- FUNKCJONALNOŚCI
- W ramach Systemu możesz korzystać w szczególności z następujących funkcjonalności: (a) publikowanie informacji o sobie jako Partnerze oraz Ogłoszeń , (b) ustalanie szczegółowych warunków Rezerwacji, (c) dostęp do informacji na temat Rezerwacji dokonanych przez Użytkowników, (d) otrzymywanie powiadomień w związku z dokonanymi Rezerwacjami, (e) dostęp do statystyk dotyczących Rezerwacji, przyszłych i zrealizowanych oraz uzyskanych w związku z tym przez Ciebie korzyści finansowych, (g) podgląd do ocen na Twój temat dokonanych przez Użytkowników.
- Szczegółowy sposób korzystania ze wskazanych wyżej funkcjonalności następuje zgodnie z informacjami zawartymi w Aplikacji oraz na Platformie oraz dodatkowymi, fakultatywnymi informacjami, które możemy Ci przekazać.
- RELACJE Z UŻYTKOWNIKAMI
- Ty oraz Użytkownik jesteście wyłącznymi stronami Umowy Rezerwacyjnej zawieranej za pośrednictwem Systemu. Reservise, nie będąc stroną Umowy Rezerwacyjnej, nie ponosi odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie przez Ciebie lub Użytkownika.
- Podstawowym Twoim zobowiązaniem jest dotrzymywanie warunków realizacji Usługi Partnera wskazanych w ramach Twojego Ogłoszenia. Zobowiązujesz się, że informacje, które zamieszczasz w ramach Systemu, w szczególności odnośnie do rodzaju usług, terminu ich realizacji, oraz ich jakości są prawdziwe i zamieszczone w sposób prawidłowy i rzetelny. Pamiętaj, że ponosisz pełną i wyłączną odpowiedzialność za niezgodność ze stanem rzeczywistym informacji przekazywanych Użytkownikom, w szczególności za niezgodność skutkującą niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Umowy Rezerwacyjnej zawartej między Tobą a Użytkownikiem.
- Jesteś uprawniony do wprowadzenia własnej polityki odwoływania Rezerwacji oraz rozwiązywania Umów Rezerwacyjnych. Jeśli się na to zdecydujesz, ponosisz pełną odpowiedzialność względem nas oraz Użytkowników za respektowanie ustalonych zasad, jak również jesteś zobowiązany do jednoznacznego opisania takiej polityki w ramach swojego Konta oraz poszczególnych Ogłoszeń.
- Jeśli w ramach Twoich Usług Partnera Użytkownik, który jest stroną Umowy Rezerwacyjnej będzie zobowiązany do przestrzegania dodatkowych polityk lub regulaminów, takich jak regulamin korzystania z infrastruktury sportowej, jesteś zobowiązany do ich opublikowania w ramach swojego Konta i ponosisz wyłączną odpowiedzialność względem Użytkownika za ich treść.
- USŁUGI PARTNERA
- Jesteś zobowiązany przez cały okres korzystania z Systemu do wykonywania swojej działalności zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
- Nie odpowiadamy za zgodność Twojego postępowania lub Usług Partnera z przepisami konsumenckimi. Partner przyjmuje do wiadomości, że infrastruktura Systemu nie jest wskazówką ani wytycznymi co do zgodności świadczenia Usług zgodnie z przepisami prawa, w szczególności przepisami konsumenckimi. Jeżeli zauważysz, że funkcjonalność Systemu nie spełnia wymogów przepisów, w szczególności konsumenckich, zobowiązany jesteś nie korzystać z takiej funkcjonalności.
- Zobowiązujesz się, że będziesz gotowy do realizacji Usług Partnera od momentu zawarcia Umowy, chyba że uzgodniłeś z nami inaczej.
- Zobowiązujesz się zapewnić dostępność wszystkich Usług Partnera wyświetlanych w ramach Ogłoszeń opublikowanych w ramach Systemu. W przypadku, gdy nie będziesz miał możliwości przyjęcia Rezerwacji oraz zrealizowania Usług Partnera, powinieneś niezwłocznie opublikować odpowiednią informację w ramach Ogłoszenia lub bezpośrednio poinformować o tym Użytkownika, który wcześniej dokonał Rezerwacji.
- Zobowiązujesz się do świadczenia Usług Partnera zgodnie z warunkami Umowy Rezerwacyjnej. Wszelkie szczególne życzenia Użytkowników powinny być spełniane, o ile są one możliwe do zrealizowania.
- CENNIK I OPŁATY
- Korzystanie z Systemu jest odpłatne, chyba że co innego wprost wynika z Cennika, który może dopuszczać, że korzystanie z Systemu w ramach niektórych planów jest darmowe.
- Wszelkie opłaty i ceny wskazane w Cenniku podawane są w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT (są cenami brutto). Dla Partnera wiążący jest Cennik z momentu, w którym dokonał on wyboru danego planu i złożył Zamówienie.
- W przypadku gdy Usługi są świadczone w ramach płatnego pakietu Usług zgodnie z Cennikiem, Reservise obciąży Partnera wszystkimi Opłatami określonymi w Zamówieniu, a Partner zapłaci wszelkie takie Opłaty przy użyciu wybranej metody płatności spośród udostępnionych przez Reservise.
- Reservise, według własnego uznania i z powiadomieniem lub bez, może zawiesić, ograniczyć lub zakończyć świadczenie Usług, jeśli Partner zalega z zapłatą odpowiednich Opłat przez okres dłuższy niż 7 dni.
- Każda faktura VAT obejmująca dany Okres Subskrypcji jest wystawiana i przesyłana do Partnera niezwłocznie (nie później niż 2 dni robocze) po rozpoczęciu danego Okresu Subskrypcji.
- W przypadku dokonania przez Partnera zmian w zakresie Usług realizowanych przy pomocy Systemu, które skutkują koniecznością poniesienia przez niego dodatkowych Opłat zgodnie z Cennikiem, faktura VAT jest wystawiana i przesyłana do Partnera (nie później niż 2 dni robocze) niezwłocznie po dokonaniu tych zmian przez Partnera.
- Partner wyraża zgodę na otrzymywanie faktur VAT pocztą elektroniczną na adres e-mail przypisany do Konta Partnera.
- Zmiany Cennika będą przekazywane Partnerowi za pośrednictwem Konta Partnera oraz maila wskazanego podczas tworzenia Konta Partnera. Zmiany Opłat w Cenniku względem Partnerów, którzy zawarli Umowę na poprzednich zasadach, będą skuteczne od momentu automatycznego przedłużenia Umowy na nowy Okres Subskrypcji, pod warunkiem, że informacja o zmianie Cennika została przekazana nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem nowego Okresu Subskrypcji. Postanowienia z pkt 16. dotyczące zmiany Regulaminu stosuje się tutaj odpowiednio.
- Partner jest odpowiedzialny za dostarczenie do Reservise kompletnych i dokładnych informacji rozliczeniowych i kontaktowych, jak również za utrzymanie takich informacji.
- W przypadku dokonania Rezerwacji przez Użytkownika płatność jest realizowana przez Użytkownika za pośrednictwem Systemu chwilowo na nasz rachunek (chyba, że Użytkownik wybrał metodę płatności bezpośrednio przy realizacji Umowy Rezerwacyjnej), a Ty jesteś zobowiązany do wystawienia i dostarczenia Użytkownikowi odpowiedniego rachunku lub faktury VAT.
- Rozliczenia Opłat zmiennych zgodnie z Cennikiem, w tym w szczególności: i) prowizji za dokonanie płatności przez Użytkownika za naszym pośrednictwem; ii) opłat za wysyłkę komunikatów związanych z dokonaną Rezerwacją i Umową Rezerwacyjną do Użytkownika; iii) prowizji za pozyskanie nowego Użytkownika-klienta w ramach Systemu, będą dokonywane w okresie rozliczeniowym obejmującym jeden miesiąc kalendarzowy.
- Podstawą rozliczeń między Tobą a nami, jest wskazane w ramach Systemu Twoje ostateczne wynagrodzenie uzyskane z tytułu świadczenia Usług Partnera w danym okresie rozliczeniowym.
- Po rozliczeniu przekazujemy na Twój rachunek bankowy łączną kwotę wpłaconą przez Użytkowników z tytułu zapłaty za Usługi Partnera w danym okresie rozliczeniowym. Pamiętaj jednak, że Opłaty, o których mowa powyżej są potrącane z wypłaty, którą od nas otrzymujesz.
- Wraz z rozliczeniem wystawimy Ci fakturę VAT dokumentującą wysokość potrąconych w danym miesiącu kalendarzowym Opłat, wraz z kwotą podatku od towarów i usług. Jesteś zobowiązany do weryfikacji czy wystawiona przez nas faktura zawiera prawidłowe dane, w tym informacje dotyczące zrealizowanych przez Ciebie Usług Partnera. W przypadku dostrzeżenia błędów jesteś zobowiązany do niezwłocznego poinformowania nas o tym, w każdym przypadku nie później niż 1 dzień roboczy po wykryciu błędów.
- TREŚCI
- Odnośnie Treści, które przekazujesz za pośrednictwem Systemu, oświadczasz i gwarantujesz, że: (a) korzystanie i udostępnianie Treści w ramach Systemu nie narusza praw lub dóbr osób trzecich, (b) w okresie korzystania z Systemu nie utracisz ani nie ograniczysz posiadanych uprawnień do korzystania z Treści, ani też ich w żaden sposób nie obciążysz, (c) zwolnisz nas z odpowiedzialności z tytułu ewentualnych roszczeń osób trzecich uprawnionych z tytułu praw autorskich lub jakichkolwiek innych praw do Treści, które mogą dochodzić swych praw w związku z rozpowszechnianiem przez Ciebie Treści w ramach Systemu i zobowiązujesz się do ich pełnego zaspokojenia oraz pokrycia pełnych kosztów poniesionych z tego tytułu przez nas.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za przekazanie przez Ciebie wadliwych lub błędnych Treści oraz wszelkich innych informacji, danych oraz ich wpływu na korzystanie przez Ciebie z Systemu lub wykonanie przez Ciebie Umowy Rezerwacyjnej.
- Na czas w którym korzystasz z Systemu, udzielasz nam nieodpłatnej, niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie licencji do korzystania z Treści (w tym Twoich znaków towarowych) na polach eksploatacji niezbędnych do umożliwienia nam rozpowszechniania Treści za pośrednictwem Systemu oraz w naszych social mediach, jak również na naszej stronie internetowej, w szczególności na następującym polu eksploatacji w zakresie rozpowszechniania utworu – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
- NIELEGALNE TREŚCI
- Reservise udostępnia System oraz zapewnia jego sprawne funkcjonowanie techniczne – w tym zakresie jest odpowiedzialny za usługi świadczone za jego pośrednictwem. Reservise nie prowadzi bieżącej kontroli ani monitoringu Treści umieszczanych przez Partnerów oraz Użytkowników w ramach Systemu.
- Reservise działa w poszanowaniu przepisów prawa oraz dóbr osobistych osób trzecich. Dlatego jeżeli Partner zauważy działanie naruszające prawa lub dobra osób trzecich, powinien tym zawiadomić niezwłocznie Reservise. W szczególności należy zawiadomić o informacjach, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym świadczenia Usług nie są zgodne z prawem Unii Europejskiej lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii Europejskiej, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa (tzw. nielegalne treści).
- Powiadomienia dotyczące naruszających prawa lub dobra zachowań, jak również nielegalnych treści powinny być wysyłane na adres e-mail [email protected] lub za pośrednictwem funkcjonalności Systemu (jeśli takie są dostępne). Powiadomienie powinno zawierać co najmniej następujące informacje: (a) dane identyfikujące osobę zgłaszającą (imię i nazwisko lub nazwa) oraz adres e-mail, jeżeli jest inny, niż z którego wysyłane jest powiadomienie, (b) wskazanie Treści, innych materiałów lub zachowań naruszających prawo, wraz ze wskazaniem jakie prawo one naruszają lub wyjaśnienie powodów dla których dana osoba zarzuca, że dane informacje stanowią nielegalne treści, (c) wskazanie miejsca w ramach Aplikacji lub Platformy, w której zlokalizowana jest dana treść lub materiał, ze szczególnym uwzględnieniem adresu URL, (d) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie, że informacje i zarzuty zawarte w przesłanym powiadomieniu są prawidłowe i kompletne.
- W następstwie otrzymania takiego powiadomienia lub urzędowego zawiadomienia, Reservise niezwłocznie potwierdzi otrzymanie powiadomienia. Następnie Reservise rozpatruje powiadomienie oraz podejmuje decyzję co do Treści lub materiałów, których dotyczy zgłoszenie w sposób niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności, a przede wszystkim terminowy – do 7 dni. O podjętej decyzji Reservise powiadamia zgłaszającego naruszenie bez zbędnej zwłoki. Partner ma 7 dni na ewentualne odwołanie się od decyzji Reservise.
- W następstwie otrzymania uzasadnionego powiadomienia lub urzędowego zawiadomienia, dostęp do danych treści lub danych zachowań w ramach Systemu zostaje uniemożliwiony, a Reservise zawiadamia o tym fakcie Użytkownika lub Partnera, którego dotyczyło zawiadomienie lub skarga. W takim przypadku taki Użytkownik lub Partner również ma 7 dni na odwołanie się od decyzji Reservise. Odwołanie powinno zawierać wyczerpujące uzasadnienie.
- Reservise rozpatruje odwołanie w terminie 7 dni. Odwołanie przysługuje także Użytkownikowi/Partnerowi, który zgłasza naruszenie.
- Jeśli zarzuty są uzasadnione lub Użytkownik/Partner się do nich nie odniesie, Reservise usunie nielegalne Treści, a w przypadku istotnie naruszających prawa zachowań – usunie Konto, z którego podejmowane były takie działania.
- PRAWA DO SYSTEMU
- Przysługują nam wszystkie prawa do Systemu nieudzielone Ci w sposób wyraźny na mocy Regulaminu. Na podstawie Regulaminu nie możesz w szczególności: (a) reprodukować, rozpowszechniać, wypożyczać, zbywać oraz redystrybuować Systemu w każdy inny sposób pośrednio lub bezpośrednio, zarówno odpłatnie, jak i nieodpłatnie, bez wyraźnej naszej zgody (b) modyfikować, dokonywać inżynierii wstecznej lub ingerować w inny sposób w oprogramowanie lub kod źródłowy Systemu, (c) wykorzystywać i opracowywać przedmiotów własności intelektualnej należących do nas do tworzenia własnych produktów i usług, (d) wykorzystywać przedmiotów własności intelektualnej należących do nas w bezprawnym celu lub na naszą szkodę. Każde Twoje działanie wypełniające wyżej wskazane przesłanki będzie traktowane jako rażące naruszenie warunków Umowy.
- System oraz jego elementy składowe, w tym design i treści, chronione są prawem autorskim lub innymi prawami dotyczącymi własności intelektualnej. Elementy te nie mogą być przez Ciebie reprodukowane, rozpowszechniane lub publikowane, częściowo lub w całości bez naszej zgody, chyba że jest to konieczne do korzystania z funkcjonalności Systemu.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Pamiętaj, że Reservise udostępnia tylko infrastrukturę teleinformatyczną w postaci Systemu oraz zapewnia jej sprawne funkcjonowanie techniczne i w tym zakresie jest odpowiedzialne za System oraz Usługi świadczone za jego pośrednictwem.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikające z: (a) zawinionego naruszenia przez Ciebie postanowień Regulaminu, w szczególności przez podanie nieprawdziwych danych podczas rejestracji lub utworzenia Kontra; (b) niestosowania się przez Ciebie do wymogów związanych z korzystaniem z Konta; (c) udostępnienia przez Ciebie loginu lub hasła do Konta osobom trzecim; (d) działania złośliwego/szkodliwego oprogramowania (malware) bezprawnie wprowadzonego do Systemu przez innych Partnerów, Użytkowników lub osoby trzecie; (e) usunięcia przez Ciebie Konta; (f) krótkotrwałego uniemożliwienia lub utrudnienia w dostępie do Systemu, spowodowanej koniecznością przeprowadzenia prac naprawczych, konserwatorskich czy modernizacyjnych w Systemie lub w jego elementach; (g) wad, w szczególności prawnych, Treści; (h) publikowania przez Ciebie treści o charakterze bezprawnym, naruszających prawa osób trzecich, chyba że szkody takie są wynikiem umyślnego działania z naszej strony, wówczas wyłączenia te nie mają zastosowania.
- Przysługuje Ci prawo dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych, z zastrzeżeniem następujących zasad: (a) nie będziemy odpowiedzialni za utracone korzyści oraz szkody niepozostające w bezpośrednim normalnym związku przyczynowym z naszym działaniem lub zaniechaniem, (b) nie odpowiadamy za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umów Rezerwacyjnych; (c) nie ponosimy odpowiedzialności za Treści ani skutki rozpowszechnienia Treści, (d) nie ponosimy odpowiedzialności za sposób w jaki Ty lub Użytkownicy używacie Systemu, szczególności za Twój sukces handlowy lub jego brak.
- Przykro nam, ale nie odpowiadamy za zgodność Twojego postępowania z przepisami konsumenckimi i innymi prawami. Przyjmujesz do wiadomości, że infrastruktura naszego Systemu nie jest wskazówką ani wytyczną co do zgodności świadczenia Usług Partnera z przepisami prawa, w szczególności przepisami konsumenckimi. Jeżeli zauważysz, że funkcjonalność Systemu nie spełnia wymogów wynikających z przepisów, w szczególności konsumenckich, zobowiązany jesteś nie korzystać z takiej funkcjonalności.
- REKLAMACJE
- Przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji na funkcjonowanie Systemu oraz Usług, które świadczymy za jego pośrednictwem.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej dane umożliwiające identyfikację Ciebie oraz dokładny opis i wskazanie okoliczności stanowiących podstawę reklamacji.
- Reklamacje mogą być zgłaszane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail [email protected] lub listownie na adres siedziby Reservise.
- Ustosunkujemy się do reklamacji w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania, w przypadku, gdy reklamacja zawiera wszystkie informacje konieczne do jej rozpatrzenia. W przypadku braków w reklamacji, wezwiemy Cię do jej uzupełnienia. W przypadku uzupełnienia braków reklamacji termin 14 (czternastu) dni liczony jest od doręczenia nam prawidłowo uzupełnionej reklamacji.
- Otrzymasz odpowiedź na reklamację w formie pisemnej lub za pośrednictwem zwrotnej wiadomości e-mail na adres, z którego została wysłana reklamacja albo na adres, który podałeś w zgłoszeniu reklamacyjnym.
- Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego przysługuje Ci prawo do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń w sądzie powszechnym właściwym miejscowo według przepisów kodeksu postępowania cywilnego.
- W każdym wypadku, gdy podejmiemy decyzję o zawieszeniu, ograniczeniu (w całości lub w części) Usług na Twoją rzecz w lub decyzję o zakończeniu świadczenia wszystkich Usług na Twoją rzecz, w przekażemy Ci uzasadnienie takiej decyzji, w następujących terminach:
- w przypadku ograniczenia lub zawieszenia świadczenia Usług – co najmniej 1 (jeden) dzień przed dniem, z którym ograniczenie lub zawieszenie stanie się skuteczne,
- w przypadku zakończenia świadczenia wszystkich Usług – co najmniej na 30 dni przed dniem zakończenia świadczenia Usług.
- W każdym wypadku uzasadnienie decyzji, o której mowa powyżej przekażemy Ci w formie e-mail na Twój adres. Uzasadnienie takie będzie zawierać:
- odniesienie do konkretnych faktów lub okoliczności – w tym treści powiadomień otrzymanych od stron trzecich – które doprowadziły do podjęcia przez nas danej decyzji, oraz
- odniesienie do mających zastosowanie podstaw tej decyzji.
- Okres powiadomienia, o którym mowa powyżej nie ma zastosowania w przypadku, gdy:
- podlegamy obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu, na podstawie którego zobowiązani jesteśmy do zakończenia świadczenia całości swoich Usług na Twoją rzecz w sposób uniemożliwiający mu dotrzymanie tego okresu powiadomienia; lub
- korzystamy z prawa do zakończenia świadczenia Usług z nadrzędnego powodu, który wynika z prawa krajowego zgodnego z prawem Unii;
- możemy wykazać, że wielokrotnie naruszyłeś mające zastosowanie postanowienia Regulaminu, co skutkuje zakończeniem świadczenia całości Usług;
- W każdym wypadku ograniczenia, zawieszenia lub zakończenia świadczenia Usług, zapewnimy Ci możliwość wyjaśnienia faktów i okoliczności w ramach wewnętrznego systemu rozpatrywania skarg, o którym mowa w pkt. 15. Regulaminu.
- W przypadku cofnięcia ograniczenia, zawieszenia lub zakończenia Usług , bez zbędnej zwłoki przywracamy Ci dostęp, w tym dostęp do danych osobowych lub innych danych, który wynikał z korzystania przez Ciebie z danych Usług zanim dane ograniczenie, zawieszenie lub zakończenie stało się skuteczne. Uchylenie decyzji, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym może dotyczyć w szczególności przypadku, gdy decyzja została podjęta w wyniku błędu lub gdy naruszenie Regulaminu, które doprowadziło do wydania tej decyzji, nie zostało popełnione w złej wierze i zostało usunięte w zadowalający sposób.
- WEWNĘTRZNY SYSTEM ROZPATRYWANIA SKARG
- Przysługuje Ci prawo wniesienia do nas skargi do następujących przypadkach:
- domniemanego niewywiązywania się przez nas z Regulaminu oraz obowiązków ustanowionych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1150 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie propagowania sprawiedliwości i przejrzystości dla Partnerów korzystających z Usług, mającego wpływ na Twoją sytuację jako podmiotu składającego skargę;
- dotyczących kwestii technologicznych, które wiążą się bezpośrednio ze świadczeniem Usług i które wpływają na Twoją sytuację jako podmiotu składającego skargę;
- dotyczących środków stosowanych przez Nas lub naszego zachowania, które wiążą się bezpośrednio ze świadczeniem Usług i które wpływają na Twoją sytuację jako podmiotu składającego skargę.
- Skarga może zostać wniesiona w terminie 15 dni od dnia, w którym uzyskałeś wiedzę o jednym ze zdarzeń, o których mowa w pkt 15.1. powyżej, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: [email protected]
- Wszelkie próby osiągnięcia porozumienia za pośrednictwem Wewnętrznego Systemu Rozpatrywania Skarg nie mają wpływu na nasze oraz Twoje prawa do wszczęcia postępowania sądowego w jakimkolwiek momencie w trakcie lub po zakończeniu wewnętrznego trybu rozpatrywania skargi w ramach Systemu.
- Celem ułatwienia Ci zrozumienia podstawowych rodzajów problemów, jakie mogą pojawić się w ramach świadczenia Usług, a także możliwości wypracowania przez nas szybkiego i skutecznego rozstrzygnięcia, publikujemy i weryfikujemy co najmniej raz w roku informacje na temat funkcjonowania i skuteczności Wewnętrznego Systemu Rozpatrywania Skarg.
- W ramach Wewnętrznego Systemu Rozpatrywania Skarg podejmujemy następujące działania:
- należycie analizujemy wniesione skargi i ewentualne związane z tym działania następcze konieczne do odpowiedniego rozwiązania podniesionej w skardze kwestii;
- rozpatrujemy skargi szybko i skutecznie, uwzględniając wagę i złożoność podniesionej kwestii;
- informujemy Partnera składającego skargę o wyniku wewnętrznej procedury rozpatrywania skargi, w sposób zindywidualizowany i przy użyciu prostego i przystępnego języka.
- W przypadku braku rozstrzygnięcia sporu w ramach Systemu, jesteśmy gotowi podjąć próbę osiągnięcia porozumienia z Partnerami także za pośrednictwem mediatorów, o których mowa w ust. 17. Regulaminu.
- Przysługuje Ci prawo wniesienia do nas skargi do następujących przypadkach:
- ZMIANA REGULAMINU
- Zachowujemy prawo do zmiany Regulaminu. Zmiana Regulaminu następuje drogą elektroniczną.
- Zostaniesz poinformowany o zmianie Regulaminu na co najmniej 14 (czternaście) dni przed dniem jego wejścia w życie, za pośrednictwem wiadomości email wysłanej na Twój adres podany przy rejestracji w ramach Systemu.
- Jeżeli nie zgadzasz się ze zmianą Regulaminu, masz czas, aby w ciągu tych 14-stu dni wypowiedzieć Umowę. Jeżeli wypowiesz Umowę, ulega ona zakończeniu wraz z końcem okresu rozliczeniowego, w którym wypowiedziałeś Umowę. Na ten czas blokujemy Ci możliwość dodawania nowych Ogłoszeń oraz zawierania nowych Umów Rezerwacyjnych, jednak rozliczymy te Rezerwacje, które zostały dokonane przed dokonaniem przez Ciebie wypowiedzenia.
- W przypadku braku wypowiedzenia Regulaminu w terminie 14 dni, nowy Regulamin obowiązuje Cię wraz z datą jego zapowiedzianego wejścia w życie.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Nie możesz dokonać przelewu wierzytelności lub zawrzeć umowy przejęcia długu wynikających z Regulaminu bez naszej uprzedniej pisemnej zgody.
- Nie gwarantujemy świadczeń jakichkolwiek usług innych niż te do których świadczenia wprost zobowiązaliśmy w ramach Regulaminu. Wszelkie usługi dodatkowe, takie jak usługi wsparcia technicznego, czy zapewnienia dedykowanego personelu do obsługi Partnera będą świadczone wyłącznie w przypadku zawarcia odrębnej umowy określającej warunki ich świadczenia.
- Prawem właściwym dla zobowiązań wynikających z Regulaminu będzie prawo polskie.
- Wszelkie spory związane z Regulaminem podlegają rozstrzygnięciu przez polskie sądy powszechne. W razie niemożności polubownego rozwiązania sporu przez strony w terminie jednego miesiąca, spór taki zostanie poddany pod rozstrzygnięcie polskiego sądu powszechnego właściwego dla siedziby Reservise.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu okaże się nieważne w całości lub w części, bezskuteczne lub niewykonalne, wyłącznie takie postanowienie pozostanie nieważne w całości lub w części, bezskuteczne lub niewykonalne, a pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
- W przypadku sporów powstałych pomiędzy nami a danym Partnerem, jesteśmy gotowi podjąć próbę osiągnięcia porozumienia w związku ze świadczeniem przez nas Usług za pośrednictwem bezstronnych i niezależnych mediatorów.
- Poniesiemy rozsądną część całkowitych kosztów mediacji w każdej indywidualnej sprawie. Rozsądną część takich całkowitych kosztów określa się na podstawie propozycji mediatora, przez uwzględnienie wszystkich istotnych elementów danej sprawy, w szczególności względnej zasadności twierdzeń stron sporu, zachowania stron, a także porównania stron pod względem wielkości i kondycji finansowej.
- Próby osiągnięcia porozumienia w drodze mediacji co do rozstrzygnięcia sporu zgodnie z ustępami powyżej nie mają wpływu na prawo nasze i danego Partnera do wszczęcia postępowania sądowego w dowolnym momencie przed rozpoczęciem procesu mediacji, w trakcie jego trwania lub po jego zakończeniu.
- Na wniosek Partnera, przed rozpoczęciem lub w trakcie mediacji, udostępnimy temu Partnerowi informacje dotyczące funkcjonowania i skuteczności mediacji związanej z naszą działalnością.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2025 r.
Załącznik nr 1 do REGULAMINU PARTNERSKIEGO
POWIERZENIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem, w rozumieniu RODO, danych osobowych Użytkowników, którzy dokonali Rezerwacji oraz zawarli Umowę Rezerwacyjną – jesteś Ty, jako Partner. W celu umożliwienia świadczenia przez nas Usług, konieczne jest powierzenie nam przez Ciebie przetwarzania danych osobowych Twoich Użytkowników.
- W zakresie w jakim Ty nie administrujesz danymi Użytkowników, administratorem danych osobowych jest Reservise.
- W ramach Systemu, gdy Użytkownicy będą się z Tobą kontaktować lub dokonywać Rezerwacji, będziemy w Twoim imieniu przetwarzać dane takich osób, na warunkach określonych w niniejszej umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych, przy czym Ty pozostajesz administratorem tych danych osobowych.
- W związku z powyższym, z chwilą zawarcia Umowy, powierzasz Reservise przetwarzanie danych osobowych Użytkowników, o których mowa w pkt 6 poniżej.
- Oświadczamy, że dysponujemy odpowiednimi środkami, w tym należytymi zabezpieczeniami umożliwiającymi przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami RODO i zapewniamy, iż podejmujemy wszelkie środki wymagane na mocy art. 32 RODO oraz spełnia wymagania określone w art. 28 RODO.
- Powierzenie przetwarzania jest udzielane przez Partnera na czas trwania Umowy oraz wyłącznie w celu jej wykonywania przez Reservise. Partner powierza Reservise do przetwarzania następujący rodzaj danych osobowych: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail (kategorie osób, których dane dotyczą: Użytkownicy, którzy się z Tobą skontaktowali, dokonali Rezerwacji, zawarli Umowę Rezerwacyjną).
- Przetwarzamy dane osobowe wyłącznie na Twoje udokumentowane polecenie – co dotyczy też przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej – chyba że obowiązek taki nakłada na Reservise prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego, któremu podlegamy; w takim przypadku przed rozpoczęciem przetwarzania poinformujemy Cię o tym obowiązku prawnym, o ile prawo to nie zabrania udzielania takiej informacji z uwagi na ważny interes publiczny.
- Zapewniamy, by osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych zobowiązały się do zachowania tajemnicy lub by podlegały odpowiedniemu ustawowemu obowiązkowi zachowania tajemnicy.
- Podejmujemy wszelkie środki wymagane na mocy art. 32 RODO oraz przestrzegamy warunków korzystania z usług innego podmiotu przetwarzającego, o których mowa w art. 28 ust. 2 i 4 RODO.
- Biorąc pod uwagę charakter przetwarzania, w miarę możliwości pomagamy Ci – poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne – wywiązać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą, w zakresie wykonywania jej praw określonych w rozdziale III RODO.
- Również uwzględniając charakter przetwarzania oraz dostępne nam informacje, pomagamy Ci również wywiązać się z obowiązków określonych w art. 32–36 RODO.
- Możemy powierzać przetwarzanie powierzonych przez Ciebie danych osobowych innym podmiotom w celu zapewnienia prawidłowego działania Systemu oraz świadczenia Usług oraz w ramach wewnętrznych procesów obsługi Ciebie i innych Partnerów, w tym w szczególności: dostawcy hostingu dla Systemu, dostawcy operatorowi poczty elektronicznej (e-mail), firmie programistycznej, dostawcy usługi do wysyłki wiadomości e-mail, księgowości, kancelarii prawnej, podmiotom zapewniającym rozwiązania chmurowe oraz inne rozwiązania wykorzystywane przez Reservise w bieżącej działalności, która wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych (ogólna zgoda administratora).
- Poinformujemy Cię o wszelkich zamierzonych zmianach dotyczących dodania lub zastąpienia innych podmiotów przetwarzających, na co najmniej 7 (siedem) dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem przetwarzania przez inny podmiot przetwarzający, umożliwiając Ci tym samym wyrażenie sprzeciwu na posłużenie się przez nas innym podmiotem przetwarzającym. W przypadku braku takiego sprzeciwu, uważa się, że wyraziłeś zgodę na zmianę.
- Rozwiązanie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych skutkować będzie niemożliwością świadczenia przez nas funkcjonalności Systemu i realizacji Umowy, w zakresie wymagającym przetwarzania danych, których administratorem jesteś Ty. Po zakończeniu świadczenia usług związanych z przetwarzaniem, zależnie od Twojej decyzji, usuwamy lub zwracamy Ci wszelkie dane osobowe oraz usuwamy wszelkie ich istniejące kopie, chyba że prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego nakazują przechowywanie danych osobowych.
- Udostępniamy Ci wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz umożliwiamy Tobie lub audytorowi upoważnionemu przez Ciebie, przeprowadzanie audytów, w tym inspekcji, i przyczyniamy się do nich, z zastrzeżeniem, że jesteś zobowiązany nas wcześniej powiadomić o planowanym audycie, z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. Jeśli nie przekażesz nam takiej informacji w terminie, możemy odmówić poddaniu się audytowi, w tym inspekcji.
- Poinformujemy Cię niezwłocznie, jeżeli naszym zdaniem wydane nam przez Ciebie polecenie stanowi naruszenie niniejszego rozporządzenia lub innych przepisów Unii lub państwa członkowskiego o ochronie danych.
- Pamiętaj jednak, że nie odpowiadamy za legalność pozyskiwanych przez Ciebie danych osobowych ani za zgodność Twojego działania z RODO. Możemy w tym zakresie przekazać Ci wskazówki lub naszą opinię, jednak nie jest ona zarówno dla Reservise, jak i Ciebie wiążąca, w szczególności nie rozszerza zakresu Umowy.
- Staramy się wyczerpująco odpowiadać na każde Twoje zapytanie związane z przetwarzaniem danych, w terminie 3 (trzech) dni roboczych od dnia doręczenia zapytania.
- Zobowiązujemy się też zgłaszać Ci naruszenia związane z przetwarzaniem danych. w szczególności zobowiązujemy się niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w terminie 36 (trzydziestu sześciu) godzin od chwili powzięcia informacji, informować Cię o wszelkich zdarzeniach mogących skutkować powstaniem Twojej odpowiedzialności jako administratora, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów związanych z ochroną danych osobowych.